The Corsair User Forums  

Go Back   The Corsair User Forums > Alternate Language Support >  Portuguese Language Support > Teclados e ratos (Keyboards and Mice)

Reply

Thread Tools Search this Thread Rate Thread Display Modes
Old 11-22-2018, 06:20 PM
LZ4mp LZ4mp is offline
Registered User
LZ4mp's PC Specs

POST ID # = 981639
LZ4mp Reputation: 10
Question Spectrum Visualizer VOID

Olá,
Estou com uma dúvida... adquiri um teclado K95 Platinun e estava tentando ativar o Spectrum Visualizer e descobri que só funciona com o uso de equipamentos de áudio da própria Corsair. Até ai tudo bem, pois tenho um Void Pro na qual o Visualizer funciona, porém como a Corsair não esta mais produzindo equipamentos de áudio externo, não vejo a viabilidade de continuar bloqueando os demais equipamentos de áudio. Acho que já podem verificar possibilidade de liberar o serviço, não acham?

Fico no aguardo! Valew!

Atenciosamente,
Leonardo Zancanaro Zamprogna
LZ4mp.

---------------

Hello,
I have a question ... I got a K95 Platinun keyboard and was trying to activate Spectrum Visualizer and found that only works with the use of Corsair's own audio equipment. So far so good, because I have a Void Pro in which Visualizer works, but since Corsair is no longer producing external audio equipment, I do not see the feasibility of continuing to block another audio equipment. I think they can already check the possibility of releasing the service, do not you think?

I'm waiting! Thnks!

Regards,
Leonardo Zancanaro Zamprogna
LZ4mp.
Reply With Quote
Reply

Tags
icue, k95, k95 cue, spectrum

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes Rate This Thread