Jump to content
Corsair Community

Sono solo io?

pietrosg
 Share

Recommended Posts

Ho appena acquistato una Strafe RGB MK2 Cherry silent italiana.

La tastiera é fantastica ma ha un problema: un GROSSO problema.

Non fa la tastiera. Tutti i caratteri attivabili con SHIFT, ;:_|!"£$%&/()=?^é*ç°§ non sono visibili, non sono retroilluminati.

Visto il costo mi sono sentito truffato. Corsair pensa di produrre tasti regolari? Anche solo per scrivere queste righe ho dovuto accendere la luce nella stanza, cosa che non accadeva da anni (ho una vecchia tastiera game Microsoft retroilluminata, e retroilluminata giusta, ma con un solo colore).

Qualcuno mi aveva parlato di Corsair come la Mustang delle tastiere ma qui vedo una Taunus del 1970 :D::D:

I've just bought a Strafe RGB MK2 Cherry silent Italian. The keyboard is fantastic but has a problem: a BIG problem. It does not do the keyboard. All characters that can be activated with SHIFT,;: _ |! "£ $% & / () =? ^ É * ç ° § are not visible, they are not backlit.I saw the cost I felt scammed.

Corsair thinks to produce regular keys?

Even just to write these lines I had to turn on the light in the room, which has not happened for years (I have an old Microsoft keyboard game backlit, and backlit right, but with only one color.) Someone had told me about Corsair like the Mustang of keyboards but here I see a 1970 Taunus

Obviously ready to buy the whole set of buttons

Edited by pietrosg
no translation

Share

• Create New...