The Corsair User Forums  

Go Back   The Corsair User Forums > Alternate Language Support >  Portuguese Language Support > Teclados e ratos (Keyboards and Mice)

Reply

Thread Tools Search this Thread Rate Thread Display Modes
Old 09-18-2012, 11:27 AM
Sprockets Sprockets is offline
Registered User

POST ID # = 603236
Sprockets Reputation: 10
Default Problema com o mouse M90

Nobres,

Meu mouse está apresentando problemas com o tracking dele. A seta falha em seguir a rota que desejo, e isso apenas há algumas semanas após a compra. O problema é solucionado quando troco a superfície, mas é uma solução temporária pq ele eventualmente volta a falhar.

Mousepad de pano é 0% de funcionamento. Em superfícies que o software avalia como muito bom ele se movimenta muito precariamente.

E já passou o período de garantia na loja, gostaria de saber como proceder se o problema for com o equipamento em específico.

Obrigado!!
Reply With Quote
Old 09-19-2012, 05:54 PM
RAM GUY's Avatar
RAM GUY RAM GUY is offline
Corsair Product Guru

POST ID # = 603488
RAM GUY Reputation: 10

There are some surfaces that may not work with our Mouse, but if it continues to display this symptom. You can request an RMA using the link on the left and we can try and replace it if the reseller will not help you.
But I would also suggest updating to the latest Mouse Firmware and driver posted in the KB & Mouse section.
Old 09-20-2012, 09:38 AM
Sprockets Sprockets is offline
Registered User

POST ID # = 603587
Sprockets Reputation: 10

I see. I tried every surface around, even my walls. The best surface was a hard covered RPG book, but even there it stutters a lot... It improved with the lift height, but it only works in certain parts of the book.

Being from Brazil, a RMA will work? The reseller will not try to help me, it would be quite the trick getting something there.

Thanks for the reply, anyway.

ps: my softs are updated
Reply With Quote
Old 09-23-2012, 02:40 AM
BRK BRK is offline
Registered User

POST ID # = 604059
BRK Reputation: 10

Que azar... Comprei o meu na Kabum informatica, e quando deu problema substituíram o meu muito rápido. levou menos de 10 dias entre eu reclamar, receber as instruções de envio(com frete gratis), mandar o que tinha o problema, e receber o outro.
Reply With Quote
Old 01-20-2013, 04:35 AM
mgaedke mgaedke is offline
Registered User

POST ID # = 627826
mgaedke Reputation: 10

ola,
meu mouse começou com esse problema tambem, ja tentei usar ele em vários lugares mas nao adianta, tenho um mousepad Razer speed (que paguei 100 reais) especialmente comprado pra usar com o M90 e ele não funciona... a seta do mouse nem mexe... qualquer superficie que eu faça o teste com o software dele da como "qualidade baixa" o que posso fazer?
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules